lördag 19 februari 2011

Lördagsfin!


Ja som ni ser har jag i kväll gjort mig till lite extra. Man vill ju gärna piffa till sig någon gång ibland. Vid dessa tillfällen väljer jag inte sällan denna skiffergrå tröja med talande tryck. Jag har också lagt manken till gällande frisyren, som kvällen till ära ser ut att bestå av ca 5 råttsvansar (se bilden ovan). Det bör tilläggas att håret ser något yvigare ut längre upp.
.
Frågan som förmodligen alla nu ställer sig är: Var får jag tag på en sådan tröja?
Tyvärr, det går inte, svarar jag då. Jag fick den för några år sedan av en kollega som lagt vantarna på den och som tyckte att den passade mig. Jag är ju SÅ förtjust i snus. (Eller inte!)
.
Faktum är att denna tröja har blivit min ultimata myströja för den är så mjuk och skön. Vad Peter tycker om den är ännu okänt. Jag har konstigt nog inte fått en enda komplimang av honom när jag burit den. Men så delar han ju inte heller min exklusiva smak.
.
Goder afton!

2 kommentarer:

  1. Fin som snus!

    Satt med spänning för att få läsa om vår stund i livet som snusare men det dök inte upp...

    SvaraRadera
  2. Men Siiiv, en sådan måste jag införskaffa till snuspremiären, var snusares drömtröja:-)

    SvaraRadera